*** Dal�� kolo 12. ro�n�ku Abdul ligy prob�hne v �ter� 17. 10. 2017 op�t v dome�ku u �ap�tyho ***
Informace o dění kolem Carromu

Mezinárodní Carrom open cup 2006

Carrom open cup 2006, 25.11.06 od 13:00hod., Praha 5 (Lidická 40), herna pro deskové hry  Paluba., mezinárodní turnaj a jeho pravidla hry, podle kterých se hraje



PRAVIDLA HRY PRO 1. CARROMOVÝ TURNAJ - Praha 2006 Účel hry - dobře se pobavit a během toho dříve než soupeř ponořit své kameny do kapes k tomu určených a nasbírat 15 bodů, tím vyhraje celou hru, což ho opravňuje k tomu mít dobrý pocit Bodování - hráč, který v jedné hře potopí všechny kameny jako první získává tolik bodů, kolik zůstane kamenů na desce soupeři, pokud potopil a potvrdil královnu připočítá si 3 body / pouze do 11 bodů včetně / - pokud hráč potopí poslední soupeřův kámen - prohrává - jako by ho potopil soupeř - pokud hráč potopí poslední soupeřův kámen při potvrzování královny – prohrál –královna se počítá soupeři - pokud hráč potopí poslední kámen / svůj či soupeřův / a královna zůstane na ploše – prohrál min. 3:0 - pokud hráč potopí svůj poslední kámen spolu se strikerem – prohrál 3:0 nebo 1:0, podle toho, kdo potvrdil královnu Hra - první hra začíná losem, další se pravidelně střídají - začíná hráč s bílými kameny - pokud se striker při rozstřelu nedotkne žádného kamene má hráč povoleny max. další dva pokusy, pak začíná soupeř - hraje se max. 5 her - smí se hrát všemi směry - na kameny, které leží nebo se dotýkají základní čáry se nesmí hrát přímo - červený střed patří pouze královně / jeli to možné / - ostatní kameny se kladou do kruhu ve středu hrací desky - keramvála hraje tak dlouho dokud se mu daří utápět své kameny i v případě, že ponořil striker / né však v případě královny / - kameny se vždy nechávají v poloze ve které se zastavily - pokud striker zůstane pod kamenem, šetrně se odstraní, aby byla pozice narušena co nejméně Královna - královnu je možno potvrdit pouze byl-li alespoň jeden kámen v průběhu hry ponořen - královnu je možno potvrdit buď současně / nezáleží na pořadí /, nebo následujícím cvrnkem - královna se vrací na červený střed, nebo co nejblíže k němu Tresty - vypadnutí kamene z hracího pole se netrestá-kámen si hráč sám položí na libovolné místo ve středovém kruhu, stejně tak i v případě trestu - ponoření strikeru se trestá vrácením jednoho ponořeného kamene zpět do hry - pokud hráč nemá žádný ponořený kámen trest neproběhne Pokud se vyskytnou sporné okamžiky, na jejich řešení si vyhrazuje právo pořadatel. PŘEJI HODNĚ ZÁBAVY

| Autor: Sakibér | Vydáno dne 16. 11. 2006 | 4596 přečtení | Počet komentářů: 4975 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
Online čtenáři
Právě připojených:
1 človek.

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce. Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server