Carrom open cup 2006, 25.11.06 od 13:00hod., Praha 5 (Lidická 40), herna pro deskové hry Paluba., mezinárodní turnaj a jeho pravidla hry, podle kterých se hraje
PRAVIDLA HRY PRO 1. CARROMOVÝ TURNAJ - Praha 2006 Účel hry - dobře se pobavit a během toho dříve než soupeř ponořit své kameny do kapes k tomu určených a nasbírat 15 bodů, tím vyhraje celou hru, což ho opravňuje k tomu mít dobrý pocit Bodování - hráč, který v jedné hře potopí všechny kameny jako první získává tolik bodů, kolik zůstane kamenů na desce soupeři, pokud potopil a potvrdil královnu připočítá si 3 body / pouze do 11 bodů včetně / - pokud hráč potopí poslední soupeřův kámen - prohrává - jako by ho potopil soupeř - pokud hráč potopí poslední soupeřův kámen při potvrzování královny – prohrál –královna se počítá soupeři - pokud hráč potopí poslední kámen / svůj či soupeřův / a královna zůstane na ploše – prohrál min. 3:0 - pokud hráč potopí svůj poslední kámen spolu se strikerem – prohrál 3:0 nebo 1:0, podle toho, kdo potvrdil královnu Hra - první hra začíná losem, další se pravidelně střídají - začíná hráč s bílými kameny - pokud se striker při rozstřelu nedotkne žádného kamene má hráč povoleny max. další dva pokusy, pak začíná soupeř - hraje se max. 5 her - smí se hrát všemi směry - na kameny, které leží nebo se dotýkají základní čáry se nesmí hrát přímo - červený střed patří pouze královně / jeli to možné / - ostatní kameny se kladou do kruhu ve středu hrací desky - keramvála hraje tak dlouho dokud se mu daří utápět své kameny i v případě, že ponořil striker / né však v případě královny / - kameny se vždy nechávají v poloze ve které se zastavily - pokud striker zůstane pod kamenem, šetrně se odstraní, aby byla pozice narušena co nejméně Královna - královnu je možno potvrdit pouze byl-li alespoň jeden kámen v průběhu hry ponořen - královnu je možno potvrdit buď současně / nezáleží na pořadí /, nebo následujícím cvrnkem - královna se vrací na červený střed, nebo co nejblíže k němu Tresty - vypadnutí kamene z hracího pole se netrestá-kámen si hráč sám položí na libovolné místo ve středovém kruhu, stejně tak i v případě trestu - ponoření strikeru se trestá vrácením jednoho ponořeného kamene zpět do hry - pokud hráč nemá žádný ponořený kámen trest neproběhne Pokud se vyskytnou sporné okamžiky, na jejich řešení si vyhrazuje právo pořadatel. PŘEJI HODNĚ ZÁBAVY